det jag minns finns kvar

shit vad mina fina vänner är bra , dom gör mina dagar dom får mig att må så bra. dom är bäst helt enkelt!
i fredags efter en lång jobbig skoldag med ett misslyckat kartprov i so så åkte jag iväg till järvsö för att vara med carolina, ellen och bami. jag och bami lagade mat åt oss alla och sen låg jag och ellen i sängen resten av kvällen och tittade på fina kärleksfilmer.
på lördagen tog carolina och ellen sina första dopp i älven sen åkte vi vidare till ljusdal för att göra oss i ordning för att åka till sofie och grilla, vi började med att spela kubb medans vi väntade på resten av tjejerna. sen kom dom också så då började vi laga mat. vi myste på altan hela kvällen och spelade fin musik!
och det var verkligen tur att jag följde med mina fina tjejer och hade det roligt istället för att sitta hemma och må dåligt, för i lördags var det nämligen ett år sen. det var de..
igår natt sov carolina och ellen här , dom åkte rätt tidigt på morgonen och senare på eftermiddagen kom margit, torgny, farmor och farfar hit och fikade. också var jag ute och cyklade med linus i det fina vädret!
och idag var det skolan som vanligt och det var sjukt skönt väder så vi satt ute hela dagen och jobbade och solade, fick även en ny treveckorsplanering så nu blir det massa plugg igen. vi ska även börja med vårat examensarbete i sv/so och det är en uppsats som jag verkligen behöver all tid till. efter skolan åkte vi några tjejer och köpte mat sen åkte vi till jonsparken och satt oss i gräset och åt, och nu har jag precis och ska plugga lite. sen gå på en promenad med sara!
/ Linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0