every time I think of us my eyes are filled with tears

idag har jag varit duktig i skolan för engångs skull , nationella gick faktiskt väldigt bra och jag har även skrivit ett engelska prov som också gick bra. dock har jag ett so kartprov i morgon som kommer gå åt helvetet, vafan ska man kunna afrikas alla länder för? det är så sjukt värdelöst.
efter lunch hade vi idrott och vi lekte lekar och det gick hur bra som helst, en av dom idrotts lektioner så ingen bråkade eller fuskade. utan alla kunde hålla sams! efter idrotten tog jag cykeln och cyklade till stallet för att hälsa på mina finisar, tror det är bra för mig att få åka dit någon gång i veckan och få tänka på annat. cyklade vidare till farmor sen efter det och fick lite mat, sen tänkte jag ta en liten powernap i si sådär en halv timme eller så men var så trött så sov i 1,5 istället.
resten av kvällen har jag haft ont i huvudet och huvudvärk och pluggning är ingen bra kombination, så som jag sa provet imorgon kommer gå åt helvetet.. imorgon efter skolan åker jag även till järvsö för att vara med min saknade carolina, tror det skulle dit massa andra tjejer också så det blir roligt. sen resten av helgen vet jag inte vad som händer kanske blir bio någon dag, men vet inte än.
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0