I know you well, I know your smell. I've been addicted to you!

Ville bara berätta för er att allt går så bra för mig nu, jag är klar med inprincip allt i skolan och jag har till och med börjat gå ut och gå varje dag. Jag har liksom blivit en duktig tjej.
Idag satt jag och skrev klart min uppsats som ska vara inne imorgon också följde jag med hem till kusinerna en sväng, sen har jag varit på måga och sprungit. I morgon så ska vi ses alla tjejer och laga mat i rolfhamre sen på lördag åker jag till hudik med sara, ellen och carolina och på söndag så kommer jag förmodligen stå och packa hela dagen. Fy vad jag längtar bara fem/fyra dagar kvar nu.
Idag är också min sista dag som ginger nu måste jag verkligen göra något åt mitt hår det ser förjävligt ut, så vi får väl se vad vi hittar på med det.
/ Lajnaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0