I’ve been watching you all night, 
I really like the view

känns så jobbigt att få höra ordet "sista" inprincip varje dag, idag hade vi vår sista no lektion tillsammans, förra veckan hade vi vår sista idrotts lektion tillsammans.. jag vill inte sluta skolan! blir ledsen av att bara tänka tanken att jag inte kommer få spendera mina dagar med den sjukaste, galnaste, bästa HT08 så länge till.
och jag har insett att vi har 3 dagar kvar i skolan resten av dagarna ska vi åka till stockholm, spegling, bada hos oskar, städa ur vårat klassrum och vara lediga. det känns i hjärtat! jagvillinte..
tänk att få lämna såna fina människor som er och en sån liten skola där alla känner en och mina lärare vet exakt vad jag behöver hjälp med. nu ska jag bara få börja om på nytt där ingen känner mig och vet inte vad jag behöver för hjälp, känns som att det kommer bli ett jobbigt första år på gymnasiet!
/ Lina

Kommentarer
Postat av: Alice

puss

2011-05-31 @ 15:11:30
URL: http://aalicenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0