jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart

rätt tom på ord och vet egentligen inte varför jag skriver, men tänkte berätta att skolan går rätt dåligt. tre dagar har gått på den här veckan och jag har inte fått särskilt mycket gjort. jag tar fram mitt arbete, försöker konsentrera mig, tänker på dig och tappar fokus direkt. och så håller det på varje dag.
men idag när jag kom hem tvingade jag mig själv att bara tänka på siffror och plus och minus och sånt där tråkigt så har iallafall fått matten gjord, och imorgon har vi nationella i matte. dagen där på har vi kartprov på alla afrikas länder och huvudstäder, ska även hinna med ett engelska prov också.
efter att jag kämpat mig igenom med alla dessa siffror så tyckte jag att jag förtjänade en liten promenad, så då gick jag iväg till stallet och gosade med min finis. han som alltid får mig att må bra!
nu ska jag ta en dusch, plugga lite mer matte och lägga mig i tid.
/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0