letar efter nått att säga som kan ändra allt

så var det slut på det roliga.. har haft ett toppen lov med fina vänner dock så har jag varit sjuk hela veckan. egentligen har jag ingenting intressant att berätta känner bara att det blir lite för mycket depp inlägg här som ni märker, och just därför skriver jag något intressantare men lyckas inte så bra.
imorgon börjar skolan och jag har två viktiga prov den här veckan om inte tre, och har inte pluggat så mycket. på torsdag kommer min bästa carolina hem ifrån turkiet och på lördag kommer förmodligen min bebi hit och jag blir hundvakt. ungefär så ser min kommande vecka ut, och den är inte så lockande förutom helgen dårå. för jag saknar carolina en massa just nu!
/ Lina.
Three little words, can change your life
You came and you changed my life, that's why
Three little words, can change your life
You came and you changed my life, that's why

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0