You changed my life and all my goals!

börjar känna det där sköna pirret i magen och jag antar att det är lite resfeber, jag längtaaar!
har haft en skön helg med mycket vila och mys med vännerna, fredagen lagade vi trerätters middag i rolfhamre och tittade på lady gagas konsert och min moppe vela inte starta när vi skulle hem så jag och sara sov kvar där. på lördagen åkte vi hem mitt på dagen och carolina och ellen kom till mig och sen hämtade vi upp sara så gick vi på kina och åt, var egentligen tänkt att vi skulle åka till hudik på cruising men det var bara ellen som åkte vi andra stannade hos sara och tittade eurovision song contest.
idag myste vi i sängen hela dagen sen åkte jag till klara och firade henne eftersom att min lilla kusin fyller år imorgon, jag och mamma var även och fixade saker inför resan hämtade resväska och handlade osv. har även nästan packat klart och sen förtjänade jag en springrunda på måga, sen avslutade jag denna fina helg med lite mumsig glass!
/ Linissss
klarafina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0