4 SEPTEMBER

äntligen tillbaka i gävle efter en fartfylld och sömnlös helg hemma i ljusdal, i fredags var det tänkt att jag bara skulle vara hemma men eftersom att hälften av mina vänner skulle åka till bollnäs på gfesten så hängde jag med dom istället. vi dansade, sjöng, skrattade och hade det riktigt kul. dock var själva gfesten rätt tråkig!
jag kom hem vid halv fyra somna direkt, upp igen vid sex för att sedan åka till orsa klockan sju och titta på aqua jam. hade det väldigt tråkigt hela dagen i orsa, hittar fortfarande ingen anledning till varför jag följde med.
vi var hemma vid sex på kvällen och resten utav kvällen spenderade jag i sängen med en film. nu ligger jag också i sängen och väntar på att idol ska börja, sen sova.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0